Estate a Villa Ciceri - presentazione del libro "IL FRIÛL VIE PAI SECUI. La storie de Patrie che no ti àn mai contât"

Pubblicato il 26 agosto 2021 • Associazioni , CulturaVia Ugo Foscolo, 2, 33019 Tricesimo UD, Italia

Domenica 12 settembre, alle ore 17.00, nel parco di Villa Ciceri a Tricesimo (UD) verrà presentato il libro "IL FRIÛL VIE PAI SECUI. La storie de Patrie che no ti àn mai contât"
(Corvino Edizioni), di Walter Tomada e Fausto Zof. Dialogherà con gli autori Federico Artico.

==========================

Ingresso libero
Green pass obbligatorio
Per prenotazioni contatta
Le Nuove Querce O.D.V.
tel. / whatstapp
328 3889885 - 328 8387794
e.mail: lenuovequerce@gmail.com

==========================

La storie dal no si le cjate sui libris di scuele, ni sui manuâi de Universit: e somee platade di un vêl che nus fâs crodi che la nestre tiere e sedi simpri stade margjinâl, cuant che invezit dilunc dai secui e je stade une crosere di popui, lenghis e grancj cambiaments e il teatri di esperiencis modernis e autonomis, come il Patriarcjât di Aquilee e cuntun Parlament dai plui antîcs de Europe. Walter Tomada e Fausto Zof a cirin di contâ cheste grande storie, de aparizion dai prins oms inte Preistorie di chenti fintremai al dì di vuê. Lu fasin par furlan, intun compendi che al vûl puartâ indevant doi obietîfs intun colp sôl: dâ dignitât ae nestre int e ae nestre lenghe, ma fasint ancje capî cetant siore di events e personaçs, di patiments, ma ancje di inovazions, che e je stade la vicende di un popul che al à simpri frontât ducj i ostacui dal destin cence mai rindisi, e tornant in pîts ogni volte che la storie lu à puartât a colâ.

Walter Tomada
Gjornalist e professôr di scuele superiôr, al è il Diretôr dal storic periodic “La Patrie dal Friûl”. Al colabore cul “Messaggero Veneto” e “Il Friuli” e al à scrit ancje su la preseade riviste francese “Le Monde Diplomatique”. Dal 2001 al 2008 al è stât responsabil dal Ufici Stampe dal Comun di Udin, li che al à curât il prin plan di comunicazion istituzionâl multimediâl par furlan. Al à screât come president dal Comitât Tecnic Sientific il “Docuscuele”, centri di documentazion pai insegnants di furlan. Al à curât tal 2012 par Biblioteca dell’Immagine “Udine. Antologia dei grandi scrittori”.

 

Fausto Zof

Al è stât dipendent di Aministrazion publiche; al à insegnât lenghe e culture furlane tai cors inmaneâts de Societât Filologjiche furlane di Udin, tes scuelis mezanis di Cjampfuarmit, Puçui, Pasian di Prât e Tavagnà; al CIRF de Universitât di Udin; ai insegnants dai Istitûts Comprensîfs di Pasian di Prât e di Tavagnà e ai dipendents publics. Al à colaborât cul Ent Friûl tal Mont cuntun progjet indreçât a disvilupâ la lenghe e la culture furlane. Al à publicât tescj par furlan e al insegne lenghe e storie dal Friûl, li de Universitât de Tierce Etât di Udin.

Presentazione

Allegato formato jpg